Claim24 is een vlucht claim service die al een hoop mensen heeft geholpen met het indienen van een claim. Op de website is het mogelijk om gemakkelijk een claim in te dienen indien je vlucht vertraagd, geannuleerd of overboekt is. In het verleden hebben zij al duizenden mensen blij kunnen maken met het succesvol afronden van een claim.
Over Claim24
Indien je claim is goedgekeurd en succesvol is behandeld, vragen zij een commissie van 24%. Zij vragen niet naar administratiekosten per persoon. Ook werken zij met een no cure no fee. Dit wilt dus zeggen dat je alleen de commissie moet betalen indien je claim succesvol is afgerond.
Wil je een andere vlucht claim service bekijken? Dan kan dat. Bekijk hier Aviclaim, vlucht-vertraagd en EU claim.
Claimproces bij Claim24
Zo dien je in 5 stappen gemakkelijk een claim in bij Claim24:
Stap 1: Vlucht Checken & Claim Indienen
Op de website van Claim24 kan je gemakkelijk je vlucht checken. Het is nodig op je vluchtnummer en datum in te vullen van je vlucht. Binnen enkele minuten kom je te weten of je mogelijk recht hebt op compensatie. Bij een positief advies kan je direct een claim indienen.
Stap 2: Beoordeling van je claim
Jouw claim wordt binnen 24 uur in behandeling genomen. Er wordt gekeken of jouw ingediende claim rechtsgeldig is op basis van wet- en regelgeving. Met behulp van vluchtinformatie gaat Claim24 uitzoeken wat je rechten zijn.
Stap 3: Dossieropbouw
Na het indienen van de claim, ontvang je een aantal e-mails waarin staat hoe je je account moet activeren. In het account kan je gemakkelijk de benodigde documenten uploaden. Denk hierbij aan je instapkaart. In het online dossier is het ook mogelijk om het claimproces bij te houden.
Stap 4: Schade verhalen
Nadat alle documenten juist zijn aangekomen bij Claim24 gaan zij aan de slag met het verhalen van jouw schadeclaim. Zij gaan aan de slag en onderhandelen in jouw naam met de luchtvaartmaatschappij. Indien het nodig is om een gerechtelijke procedure te starten, dan doen zij dat. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.
Stap 5: ontvangen van jouw compensatie
Bij een succesvolle afhandeling van jouw claim wordt de schadevergoeding als volgt verdeeld: 76% van de vergoeding is voor jou en 24% van de compensatie is voor Claim24. Verder zijn er geen kosten en wordt je er ook niet opeens mee verrast.
Wil je toch liever zelf een claim indienen bij de luchtvaartmaatschappij? Check hier alle luchtvaartmaatschappijen en wat je rechten zijn.
Reviews Claim24
De reviews zijn gebaseerd op de reviews op de website zelf, Facebook en Trustpilot. We laten zien hoeveel zij gemiddeld scoren en hoeveel mensen een review hebben achtergelaten.
Trustpilot reviews
Claim24 scoort gemiddeld een 4,5 op Trustpilot. De gegevens zijn gebaseerd op 71 reviews. 90% van de mensen geeft Claim24 een uitstekend en slechts 3% geeft de service van Claim24 een zeer slecht.
Facebook reviews
Op Facebook hebben zij nog geen recensies. Daarom is hier ook geen score van.
Google review
Claim24 scoort bij Google reviews 3.7 sterren. Wel zijn het maar reviews van 3 verschillende personen.
De service van Claim24
Hieronder hebben wij een aantal dingen op een rij gezet voor jou. Dit zijn de services die de claim service bied om zich te onderscheiden van de concurrent.
Snelle check
Via de website van Claim24 kan je snel en gemakkelijk je vlucht checken. Indien je dat hebt gedaan krijg je binnen enkele minuten een advies. Hierin staat of je mogelijk recht hebt op een vergoeding of juist niet.
Geen risico’s
Claim24 werkt met een no cure no fee model. Indien je claim niet succesvol wordt afgerond hoef je ook niets te betalen. Als het nodig is op een gerechtelijke procedure te starten, dan betaal je ook hier geen extra commissie over.
Ontvang een vergoeding
Bij Claim24 is het mogelijk om een claim te ontvangen van maximaal € 600,-. Zij hanteren een commissie van 24% en maken geen gebruik van administratiekosten.